Avställd

Torsdag i dag och det har bjudits på riktigt busväder ute med blåst och regn. Det är sånna dagar som är riktigt sköna att spenderas inomhus i soffan.

Orken har inte varit hög i dag men jag fick en liten dos av socialt sällskap när jag gick över till mina underbara granne för lite skit snack. Madde och jag satt och slöade i soffan medan charlie for runt som en vilde det lilla charmtrollet.

Fixade så att bonnevillen från och med i dag är avställd då den inte kommer att rulla något mer i år då vi nu har påbörjat renoveringen. Hoppas att den ska vara färdigrenoverad i maj så vi kan ställa på den igen.

Vart tacopaj till middag idag, så himmla gott och ännu har inte magen slagit bakut vilket vi gör tummen upp för. En annan sak jag gör tummen upp för är att jag kommer få en ny dammsugare till helgen! Åh som jag längtar, den vi har har gett upp helt och ja helt ärligt så får jag lite (mkt) abstines över att inte kunna städa.

Nej nu ska jag slänga ett öga på teven och se ifall det finns nått skoj att titta på.

/M




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0