Ligger inte på latsidan

Jobbade fram till lunch i dag sen startade min helg men jag ligger inte på latsidan bara för det. När jag kom in till stan svängde jag förbi ica maxi och köpte juice samt wild snacks till mitt hjärta.

Brumma ner på stan och hoppade in på banken och ändrade överföringsdatum till sparkonton samt att jag fixade så jag vart ekenkund. Har man visakort, internetbank och telefonbank så kan man bli ekenkund. Det innebär att man istället för att betala 69 kr i månaden för dessa 3 saker betalar man då 39kr i månaden vilket är skit bra.

Påvägen hem så köpte jag sushi till lunch och när den sen var uppäten gick jag ner och plockade upp inredningen till bonnevillen som låg i min bil. Så nu ligger de i säker förvaring, plockade även upp våran golvfläckt till vinden.

När det var klart sen så vart det till att diska och sen dammsuga av hela lägenheten. Nu sitter jag i soffan och pustar ut i några minuter innan det är dags att börja med middagen. Ikväll ska vi äta hemmagjord pizza, det ska bli så himmla gott.

Kvällen vet jag inte vad som händer, vi har inget inplanerat utan det blir nog till att ta det lugnt och mysa.

/M



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0