Middagen serverad

Efter att läkaren hade ringt upp vid halv 9 och lovat att skriva ut ett recept på hostmedicin gick jag hem till mina föräldrar. Lånade deras hemtelefon och ringde och skällde lite på a-kassan och när det var gjort bäddade jag ner mig i soffan.

Efter några timmars vila åkte jag och storhandlade med natha och björne. När det var klar åkte jag iväg och köpte lunch som jag och min far delade på.

Sen vid 4 tiden kunde jag äntligen åka ner och hämta ut min hostmedicin då läkaren var så jävla seg och inte skickade iväg receptet till apoteket i morse.

Åkte hem till mina föräldrar sen och så kom hjärtat över så käkade vi middag där, vart sjömansgryta och sen kladdkaka med lingongrädde till.

Nu sitter vi hemma och är mätta och belåtna, blir snart en kopp te och mysa ner sig i soffan. Och till natten blir det en stor klunk hostmedicin så jag och älsklingen kan sova ostört.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0