Pyssel saker och locktång

Vaknade inte förens vid vid 10 tiden i dag men det var skönt att få sova ut ordentligt. Efter att ha druckit en kopp te och fixat till mig åkte jag ner på stan. Första stoppet vart pyssel och pynt där jag köpte lite saker så jag kan göra kort samt klä in några kartonger jag har.

När jag var klar där vart det ett besök på åhléns där jag inhandlade ett par nya vantar som ska få värma mina frusna händer. Sen inne på hm hittade jag en mössa som fick följa med mig hem.

När kl var 13 så inbefann jag mig på nya friskhuset där jag fick en tur vandring, gick igenomderas utbud samt vad ett års träningskort skulle kosta. Ska funderar lite på ifall jag ska ta ett träningskort där eller någon annan stanns då årskostande hos de skulle bli 4000 kr. Det är mkt pengar när man har ett halvtids vik som man dessutom inte vet om det bli förlängt.

Men men väl hemma sen fick jag för mig att prva min nya locktång. Det är ju nämligen så att jag har lite udda hår som inte blir lockigt och blir de det så håller det högst i 20 min. Men till min förvåning så vart håret lockigt och nu har det hållt i över 1 timme så tummen upp för det :)

Ska fixa lite middag strax, blir hemmagjord hamburgetallrik vilket ska bli gott.
/M



Jag men mitt ny lockade hår




Ditt ord
Postat av: Madde

Fin du blev i lockat hår.. Ja vet vilket problem du haft att få de lockigt tidigare så de måste vara en riktigt bra locktång :D

2011-10-14 @ 21:43:05
Postat av: Maddiie

Tackar :) oja den var kanon och ännu bättre var att den kostade vara 149 kr på claes ohlsson :D

2011-10-14 @ 22:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0