Riktigt nöjd med mig själv

Har hunnit med allt på to do listan plus lite till i dag så därför är jag riktigt nöjd med mig själv. Skulle plantera om en blomma idag det slutade med att jag planterade om två blommor till. Så nu har alla blommor i lägenheten fräsch jord, fått vatten så nu hoppas jag på att de är glada.

Var på banken i dag för att fixa med lite överföringar och jävlar vad folk det var där. Dessutom så hade de strul med några datorer så alla kasser var inte öppna men efter 20 min väntan så hade jag fixat min ärende och kunde gå där ifrån.

Väl hemma sen så har det diskats, städats, bäddats rent i sängen och nu är andra maskinen tvätt igång. Sitter nu i soffan och pustar ut lite och har ätit en clementin, kom på att jag inte har ätit något på hela dagen. Jag vet att det inte är så smart men jag har haft fullt upp.

När mitt hjärta kommer hem sen så blir det att åka till norrköping och media market och sen brumma hem och fixa middag.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0