Ris och kokta grönsaker

Ja det var precis vad min middag bestod utav denna kväll, kanske inte det godaste man kan äta till middag. Men magen var ialla fall med på noterna och accepterade det. Så det är ännu ett steg i rätt riktning, det enda minuste är att ena halsmandel är svulle och känns lika stor som en köttbulle.

Det känns nästan som rakblad i munnen varje gång man sväljer, hoppas hoppas på att det bara är en förkylning. Men har det inte blivit bättre tills torsdag så blir det nog ett samtal till läkaren.

Jag vill inte ha halsfluss så jag måste äta pencilin. Vet liksom inte om det är det bästa för min stackars magen som äntligen är på väg att återhämta sig.

Men vi ska inte måla fan på väggen än. Jag hoppas på mirakel under natten och att lite teé med honung skall göra susen.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0