Samlar på sig

Tog tag och rensade bort en massa onödiga mail i dag och det var ju inte lite mail jag hade heller. Fattar inte varför man samlar på sig en massa onödiga medlanden, varför raderar man de inte för på en gång. Ska försöka bli bättre på att ta bort de medelanden som är oviktiga på en gång i stället för att samla de på hög.

Åh det får mig att tänka på tror det var föra helgen då sambon och jag hjälpte en vän att lista ut hur man tog bort fb mail. Efter att vi hade klurat ut det fick vi också för oss att vi kanske borde rensa, tänkte att så många mail kunden jag ju inte ha där.

Gud så fel jag hade, det var en heeeeel del och några utav mailen var sen 2009. Det var rätt så roligt att läsa igenom mailen, många skratt vart det när man läste igenom vissa konversationer. Andra konversationer gjorde än bara förbryllad över hur icke smarta vissa avsändare var/är.

Nej om man kanske skulle roa sig med att städa undan lite här, passa på när man är hemma själv.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0