Väldigt glad tjej

I dag när hjärtat kom hem från jobbet åkte vi till oppunda el i vingåker då jag skulle få en ny dammsugare. Vi hittade en fin och bra dammsugare som fick följa med oss hem. Efter att vi hade ätit middag sen var jag som ett litet barn på julafton när vi monterade ihop den.

Medans älsklingen hoppade in i duschen passade jag på att dammsuga av hela lägenheten samt soffan och gud så bra det känndes. Det är nog inte många tjejer som blir så glad som jag över att få en dammsugare av sin sambo haha.

Efter turen med dammsugaren så har mitt städbehov stillat sig en aninge så nu ska jag mysa ner mig i soffan med karl och bara njuta utav denna fredagskväll.


Så här ser min nya dammsugare ut på ett ungefär o den är väldigt tystlåten vilket är ett plus

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0