Värsta pojkvännen

Tisdag och dagen har bestått utav jobb, klockan har flugit fram vilket inte har gjort mig något. Middagen i dag bestod utav korvstroganoff, nam nam.

Efter middagen vart det lite teve tittande innan tröttheten slog till så det vart en lite tupplur i soffan. Jag somnade gott in till ljudet utav pansarvagnar och skjutvapen - hjärtat spelade battlefield bad company 2.

Nu har jag vaknat till liv och kollar på värsta pojkvänns akademin på 3:a. Herregud säger jag bara, vad är det för ena jävla idioter.

Det är tur att man inte har en sådan idiot till sambo, jag har banne mig hittat en riktigt guldklimp. De bästa karlarna snusar eller vad säger du älskling ;)

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0