Onsdag

Usch stå det har blåst eller rättaresagt stormat i natt, inte har jag sovit som en princessa heller. När klockan ringde i morse hade jag mest bara lust att dra täcket över huvudet med det gick icke för jag skulle ju jobba extra i dag.

Piggnade till när jag kom till jobbet och dagen har gått förvånansvärt bra även fast jag har varit seg. Vädret har växlat som bara den. Enda stunden blåser det halvstorm för att sen börja spöregna och sen kommer solen fram.

Hjärtat fixade middag medans jag tog tag i diskberget, han bytte av mig sen så jag kunde plocka lite inne i vardagsrummet samt städa toaletten. Vet inte riktigt vart det där städenergin kom ifrån men den är alltid välkommen :P

Snart fredag och helg vilket ska bli skönt, skall dock ner en sväng till arbetsförmedlingen på fredag och disskutera lite saker jag funderar över. Får se ifall de kan ge än några svar och om man i så fall blir klokare, men det återstår att se.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0