Blommor

Min underbara mor tittade över förut i dag med jätte fina påsk tulpaner och två trisslotter till mig och hjärtat. Efter som vi inte har några vaser i detta hushåll så fick ett ölglas agera vas till tulpanerna.

Vi skrapade trissen förut och tyvärr så var det två nitlotter men det är inte hela världen. Visst det hade ju inte suttit fel och vinna 25 tusen i månaden i 10 eller 25 år.

Vad skulle ni göra om ni vann så mkt pengar i månaden? Jag själv skulle nog spara ihop till en kontantinsats till ett hus först och främst och sen planera en resa till Las vegas och några andra ställen i usa.
/M


Ditt ord
Postat av: malin

åååh man tackar :D

hmm om jag vann så mkt pengar skulle jag betala av mina skulder och spara till som du också sa, kontantinsats för ett hus :) sen skulle jag nog spara till ett bröllop om de pengarna räckte :D

2012-04-05 @ 19:16:55
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.com/
Postat av: malin

hahaha sådär är jag med.. hittat lite smått.. vill du ha kyrkligt eller borgerligt? :) för mig spelar de ingen roll bara de närmaste är med, vill inte ha något JÄTTE stort heller. finns ju så man kan gifta sig på Power Meet i västerås på sommaren, ME WAAANT :D men har ju ingen bil :O :/ hehe fast vi letar.. kanske inte heller planer på att gifta mig just nu även om man gärna vill osv men klart.. man är väl tjej med drömmar :D

2012-04-05 @ 19:31:12
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.com/
Postat av: Underbara bakverk

Bloggar om bakverk i alla dess former. Tipsar om alla möjliga saker. År det något du alltid velat kunna men aldrig lyckas baka?

Bloggen kommer så småningom bli kokbok! Behöver alla tips :)

2012-04-05 @ 19:46:38
URL: http://underbarabakverk.blogg.se/
Postat av: malin

jaa men eller hur de vore något, sen kostar de inte massa heller.. kan man lägga mer pengar på middag och annat smått :) det vore ballt.. brukar du va på power meet/CCW? :) jag är ifrån dalarna/hälsingland så jag va mkt i rättvik då jag bodde hos mamma i Falun, pappa bor i hälsingland. Bara bott i sthlm sedan 2010 :) ganska ny här neråt iallafall. dock bott lite överallt.. lund, norrköping, luleå osv :D vi kollar på massa olika men sambon vill ha nå impala, biscayen eller liknande, finns mkt fina bilar :) har nå någon? :)

2012-04-05 @ 19:58:42
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.com/
Postat av: malin

ååååh fina bilar :D ja vi ska till rättvik i år :) första gången för sambon. jo håller faktiskt med dig :/ dricker inte så ofta själv. träning osv går först! nää man kan ju lägga mer pengar på det roliga :) hoppas bilen är igång då ni ska upp :) vi ska bo i vikarbyn på vad ska man säga, vandrarhem/gård :) svårt att få rum bara :O

2012-04-05 @ 20:41:07
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.com/
Postat av: malin

helt klart värt att boka i tid, man vill inte missa sådana skojiga grejer.. drar dit måndagmorgon och hem onsdagkväll i think. cruisingen som är de viktigare. dom satte marknaden så tidigt, redan på fredagen :(

2012-04-05 @ 21:10:11
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0