Bokat tid

Vart en till promenad förut men denna gången så vart det med sophia och hundarna. Det gick inte så jätte fort då sista valpen som hon har kvar fick följa med.

Han tycke det var super roligt och sprang på tvären den lilla rackaren :) Han var jätte duktig att gå i koppel med, sista biten hem bar jag honom då han började bli trött.

När jag kom hem fixade jag lite lunch, hängde upp tvätten, tog en snabb dusch och körde igång en ny maskin. Åkte sen ner på stan och bokade en tid hos min frissa.

Så på måndag så kommer jag färga håret...nä jag tänker inte berätta vad det blir för färg utan det får ni se när det är klart ;)

Nu har jag precis landat i soffan efter att tagit ett varv med snabeldraken. Men jag blir inte långvarig då tvätten skall hängas upp och sen ska jag hämta ut ett paket.

Glad valborg på er :)
/M

Ditt ord
Postat av: Emma

Eller hur! Man lär aldrig bli besviken när man beställer därifrån. :) Har två sååååååå fina toppar/blusar därifrån. HOPPAS jag kan använda dom i sommar. :D

2012-04-30 @ 15:04:29
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: anna

spännande :) på onsdag ska jag leka, fan vad jag längtar :D

2012-04-30 @ 15:48:02
URL: http://astoryofagirl.blogg.se/
Postat av: Melissa - Den brutala sanningen!

svar:

ah nej de är taklampa, just nu har man enbart en glödlampa direkt i taket och ja, de finns ju snyggare :D

2012-04-30 @ 16:48:11
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0