Full fart med att baka

Det var kanon skönt väder ute när jag gick promend med sophia och hundarna. De hade fnatt som vanligt, nästan som kosser som kommer ut på gränbete för första gången under sommaren :P

Älsklingen glömde sin lunch här hemma så jag var snäll och åkte upp med den åt honom. Passade sen på att ta svängen förbi Ö&B och handlade på mig lite tandkräm, tvättmedel, sköljmedel och lite annat smått och gott.

Lunchen är avklarade sen någon timme tillbaka, lika så disken. Nu sitter jag och väntar på att kakan skall bli klar i ugnen. Håller nämligen på att baka kärleksmums, så det sista att göra sen är att bre på glasyren och strö kokos över.

Det luktar grymt gott och jag hoppas det kommer smaka lika bra som det luktar :D
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0