God morgon gott folk!

Både hjärtat och jag har sovit som krattor i natt. Hade tänkt att jag skulle ha gått upp samtidigt som honom men så vart det inte. Vart att ligga och dra sig 1½ timme till innan jag klev upp.

Nu sitter jag i soffan rätt så pigg och vaken, ska möta upp sophia halv 10 så ska vi ta en långpromenad med hundarna. Sen blir det hem, träna armarna och om jag orkar så blir det lite benövningar också.

Funderar på ifall jag skulle baka lite idag, vi ska ju åka ut till sköldinge i kväll och det är ju alltid gott med lite fikabröd till kaffet. Inte för att jag dricker kaffe och är så jätte förtjust i fikabröd men de andra är det :P

Vad ska ni hitta på i dag då?
/M


Redo för träning :D


Ditt ord
Postat av: Emma

Hihi. Hoppas det. Annars får dom väl bli prydnad eller nått. Hehe.

Ååh. Det skulle va såå himla skönt! Hela april har ju verkligen vart så grå och trist. :(

2012-04-23 @ 12:47:13
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0