Hängt i bilen större delen av dagen

Den här dagen har vi mest hängt i bilen. Vi åkte ut till sköldinge i morse till älsklingens föräldrar. Där bytte vi bil och åkte med svärfar in till stan där vi hämtade upp john.

Sen styrde vi bilen mot askersund där vi skulle kolla på en mustang. Allt såg bra ut så det vart till att skriva papper, ta en fika och sen åka hemåt.

Åkte ut till sköldinge och visade upp bilen för svärmor, åkte in till stan med bilen sen. Fixade lite mat då det kurrade något förjävligt i magen på oss. Efter lite mat i magen åkte vi förbi mina föräldrar så de fick se vad det var för vrål åk vi har fått låna utav svärfar.

Pappa vart grymt avundsjuk då mustang är hans favvobil, mamma tycket det var en riktigt fin bil. Vart dock inte lika glad när vi sa att vi inte kommer att köra med bältet då det inte behövs i den bilen då det inte är lag på det.

Nästa stopp vart nere hos maddes föräldrar där hon o chrille var. Stod och snackade lite skit med de o visade upp ponnyn :) Åkte sen vidare ut till kims brorsa som också vart grymt avundsjuk då även han har mustangen som favorit bil :p

Men han vart lite nöjd när han fick ta den på en åktur, han försökte dock intala sig själv att han inte ville ha en sådan men det gick inte så bra. När vi hade sagt tack och hej där så åkte vi ut till svärföräldrarna igen.

Parkerade bilen och tog en fika innan vi körde in mig bil. Gjord ett stopp på willys och handlade lite frukt samt lite annat gott till kvällen. Nu har vi äntligen slagit ner våra arslen i soffan och tänker bara ta det lugnt resten utav kvällen.

Det var prat om att vi skulle kolla på film lite senare, tror det blir the adams family :)

Vad har ni hittat på i dag då?
/M

Ditt ord
Postat av: Isabelle Johansson

sv; Jag funderar starkt på att göra en polisanmälan. Men jag vet inte ännu.. Känns helt fel på ett sätt..

Tack så mycket för det positiva i din kommentar.

Vill även passa på & säga att jag har veckans blogg i min blogg. Anmäl dig så har du chansen att få en veckas länkning inför mina 1000-1600 läsare.

Du hittar tävlingen i senaste inlägget eller här

http://ijjohansson.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

KRAM

2012-04-29 @ 21:46:26
URL: http://ijjohansson.blogg.se/
Postat av: Isabelle Johansson

sv; Ja det är sant.. Men jag kommer eventuellt få gå om 9:an igen och då kommer jag byta skola.. Jag tror att min skola kommer att göra en polisanmälan angående detta, men vi får se! :)

2012-04-29 @ 21:56:51
URL: http://ijjohansson.blogg.se/
Postat av: Melissa - Den brutala sanningen!

härligt med lite roadtripp sådär :)

själv så har man som mest bara gjort dagens alla måsten, sen städat undan som en galning, ska byta soffa så skönt att få allt fräscht :)

2012-04-30 @ 00:07:50
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Melissa - Den brutala sanningen!

ja massa, denna är typ snart 20 år :D En dubbeldivan blir de. Ska försöka smuggla med mig en lampa med men svårt hitta en snygg. Kikade på Ikea men deras var ju inte mycket att hurra för

2012-04-30 @ 00:27:12
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Melissa - Den brutala sanningen!

svar:

ja de blir typ samma storlek egentligen men nu kan ju 3 personer sträcka ut sig och inte bara en :D

Jo fast de är väl bara katalog? jag är så rastlös, orkar inte vänta på beställningar haha

2012-04-30 @ 13:17:48
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0