Känner mig som en ny människa

Det var så skönt att ta en lång varmdusch och lägga en ansiktsmask. Känner mig som en ny människa. Innan jag klev ur duschen så smörjde jag in kroppen med babyolja då jag har en förmåga att bli super torr så fort det är kallt ute.

Vart lite frusen efter att jag klev ut efter att ha duschat så nu sitter jag och dricker en kopp teé för att få upp värmen i kroppen igen.

Älsklingen är ute i köket och för en massa oväsenden, han håller på att såga till sina silver ringar till armbandet han håller på och gör. Han är riktigt händig han min underbara fin fina karl
/M


Ditt ord
Postat av: anna

haha man vet aldrig :P de har alltid nå å gnälla om hahahah xD å de tror ju alltid de är bättre än andra å om man bloggar om en sak så hamnar de så småningom i aftonbladet eller nå sånt hahah jaa man känner sig lite känd typ hahha xD

2012-04-02 @ 21:58:35
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/
Postat av: anna

hehe jaaruu jag ska fanna skaffa en tshirt med eget tryck typ jag är så jävla känd eller nå hahaha xD

2012-04-02 @ 22:01:32
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0