Lika som bär?

Kan man hitta någon som är lik sig själv till sättet och som man klickar med direkt så där över nätet? Svar ja, för det gjorde jag.

Det började med att jag läste melissas blogg och en dag var det en tjej som gästbloggade där som fångade mitt intressen. Jag kände att jag bara var tvungen att lämna ett avtryck i hennes blogg och det fortsatte med att vi kommenerade varandras inlägg.

Tillslut så la vi till varandra på fb och så började vi messa. Det var då vi insåg hur lika vi var, inte bara till utseendet. Komiskt nog så tycker vi båda att svart hår och lugg rocka :D Men vi insåg också att vi tänker och tycker väldigt lika om saker och ting. Det känns som att vi har känt varandra jätte länge även fast vi inte har träffats irl.
/M






Ditt ord
Postat av: Grodan :)

Anmäl dig till helgens blogg :D

2012-04-05 @ 16:12:42
URL: http://grodanhdn.blogspot.com
Postat av: anna

Åhh älskling kan bara hålla med :) blir så rörd när jag läser de här :D gosunge <3<3<3<3<3

2012-04-05 @ 22:22:51
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0