Måttband

Fick ett infall i går att mäta min kropp innan jag skulle gå och lägga mig. Och jag vart glatt överraskad, det visade sig att allt som allt hade jag gått ner 21 cm över hela kroppen. Mest hade jag gått ner över den tjockaste delen på magen, hade tappat 8 cm där :D

Första gången jag mätte kroppen var 17 mars sen så har jag inte mätt mig något mer pga operationen. Tycke inte att det har varit någon idé då magen vart och har varit så förbaskat uppblås efter att de hade varit där och karvat och blåst upp den.

Men som sagt roligt att se att det ger resultat och det enda jag gjort hittills är att jag har slutat med coca cola, godis, chips, skärt ner på socker intaget samt att jag har börjat med powerwalks.

Vet vet kanske kan få en beach 2012 kropp :P men jag hänger inte läpp om jag inte får det för jag är förbaskat nöjd med mig själv ändå :)
/M


Ditt ord
Postat av: anna

ja hahah skoja inte :D jadu detta bajs väder, för ett år sen var de typ nästan ingen snö kvar, de var i princip bar backe överallt, på vissa få ställen fanns de lite snö men inte så mkt som de gör idag ;D



ja men eller hur :P helt otroligt att tiden bara rusar iväg men som andreas sa; tiden går fort när man har roligt sen krama å pussa han mig hihi :P ja de var när vi fira ett halvår ;P

2012-04-10 @ 15:53:31
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/
Postat av: Victoria

kul om d tycker det! :) jag hade en bloppis med massor av kläder fö r bara någon vecka sedan du hittar inlägget i arkivet , ingen ville ha något av det fick ingen som skickade in, eller ja 3 plagg va de väl kanske :P

2012-04-10 @ 17:27:36
URL: http://jinxedv.blogg.se/
Postat av: malin

ååh borde också mäta men borde jag gjort från början för nu lär de ju knappast bli mer skillnad.. ligger på målvikten o tränar flitigt. när folk frågar va jag gör, typ tränar, tränar & tränar xD

2012-04-10 @ 17:30:32
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Melissa - Den brutala sanningen!

klart du är fin som du är :)

men samtidigt de är ju alltid kul att se att man får lite lön för mödan man lägger ner. Det om något är ju sån oerhört stor peppning när kroppen visar resultat

2012-04-11 @ 11:19:39
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0