Mör i kroppen

Sophia och jag dansade som tokar inne på harrys igår så i dag är jag mör i kroppen. Kom hem vid 2 tiden i natt men lyckades inte somna förens vid 4 tiden då kroppen var så uppe i varv.

I dag vart det sovmorgon och mys med mitt hjärta. Vi har nu käkat piroger till brunch och ska om en liten stund ut till sköldinge.

Hjärtat ska pyssla med sin bil och jag ska försöka mig på att byta däck på min bil. Som tur är behöver jag inte va på marken och kravla utan vi lyxar till det men att hissa upp den i lyften :P Vi får väl se hur det här kommer att gå, har en känsla av att de kommer får sig ett gott skratt i garaget ^^

Annars i dag så ska jag skriva en shoppinglista så vi vet vad vi ska handla på willys sen då det är storhandling som gäller.
/M

Ditt ord
Postat av: anna

Kan inte dricka de..mår illa av de, smakar skit hahahah

2012-04-15 @ 12:39:14
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/
Postat av: anna

ja nej en sann vän som lämnar dig under dina jobbiga tider, de är ingen sann vän..de är bara å dissa..de här är fan andra gången som ja blivit bränd under jobbiga tider..kan säga att påsarna är brända hos folket..

2012-04-16 @ 14:51:40
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0