Teé & rita

Disken är avklarad, hunnit med och handlat och snuset i ugnen har jag kollat till så det är rätt temperatur. Min sambo håller nämligen på att göra eget snus så nu står 2 lådor snuset i ugnen och gottar till sig.

Så för tillfället så luktar det snus i lägenheten, dock inte så jätte starkt men jag börjar vänja mig vid lukten. Nästan så jag börjar tycka om den doften :P Dock så avskyr jag lukten av portions snus, det luktar förjävligt.

Just nu så sitter jag och njuter av en kopp teé och ska strax hugga tag i tuschpennorna och rita lite. Kännde mig helt plötsligt lite kreativ :D
/M



Ditt ord
Postat av: malin

är ingen te-drickare själv.. Chai-Latte är ju dock ett kryddigt slags te och det kan jag få i mig men inget vanligt te.. kanske bör vara glad över det med ^^ snodde listan av dig ;) jaaa sant, blir en helg fullt av onyttigheter, lite ångest men vafan sen får det vara bra igen ^^

2012-04-27 @ 14:32:58
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0