Utekväll

Jag orkade faktisk ta mig ut en sväng i går. Franken hämtade upp mig vid 21 tiden så åkter vi hem till honom och snackade skit. Gick sen ner till lilla vid 23 tiden, där inne var det en hel del folk.

Träffade på natha och joanna där inne, vi satt och lyssnade på nathas karl samt vän som höll i kareoken. Efter en stund så kom sofie och mickis ner på krogen. Det var trevlig att träffa de, speciellt mickis som jag inte sett på ett tag :)

Franken och jag tog en sväng in på riva sen innan jag gav upp och gick hem lite innan kl 1. Det var rätt så kallt ute när jag skulle gå hem men det var skönt att det inte blåste som det gjorde under dagen.

Det var jätte skönt att komma hem och få krypa ner i sängen brevid älsklingen som fick värma mig då jag var rätt så frusen efter promenaden.

I dag är det söndag och 1 april, har ni lurat någon än? Jag har inte gjort det och tror inte jag kommer att göra det heller. Jag ska ialla fall roa mig med att städa lite och sen köra en maskin tvätt.
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0