Är det lagligt att va så här trött

Jag är allt annat än pigg i dag, vet inte om det är vädret ute som gör att jag blir som en zombie. Tycker jag borde vara pigg då jag har sovit ca 8 timmar men inte då.
 
Men jag ska ta en promenad bort till rusta och willys sen så kanske jag piggnar till. Lite frisk luft borde ju kunna kicka igång mig.
 
Planerna för i dag är inte många men jag ska städa lite och sen hade jag tänke baka. Det blir nog chokladbollar, det fallar ju både mig och älsklingen i smaken. Ingen risk att några ligger och blir förstörda så att säga :P
 
Ska nog byta till höstgardiner i köket men jag drar mig lite för att göra det. Vill ju inte riktigt erkänna att sommaren är över och hösten redan har kommit. Men det är väl bara att inse fakta att det vi sakta men säker börjar närma oss vinter.
 
/M
 



Ditt ord
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

SV: Naw ja den röda tröjan som jag har är nog samma som din blåa då, har också tvättat min typ 10 gånger och den är så ful nu :/ Sen svettas man lätt i dem med haha

2012-08-30 @ 10:18:14
URL: http://johannasvintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0