Åska och dunder

Vaknade kl 6 i morse utav åskvädret som låg precis över huste känndes det som. Det åskade,mullrade och regnade som bara den! Så mysigt så och hjärtat mitt han sov igenom det hela som en stock.
 
Gick upp för 30 min sen och har nu fått lite frukost i magen. Tanken är att vi ska åka iväg och storhandla i dag då vi inte har så mkt ätbart här hemma.
 
Var så flitig i går att jag skrev ihop en matlista för 3 veckor framåt så i dag ska det bara skrivas ner vad det är vi behöver handla. Ska ner en sväng på stan också, behöver handla nagellack borttagningsmedel samt hoppa in på köttaffären.
 
Sen ikväll ska vi hem till mina föräldrar som bjuder på middag :)
 
Hoppas ni får en fin fredag!
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: johanna

sv; vad mysigt de måste varit , allt är fint fint med mig :D

2012-08-03 @ 11:00:51
URL: http://mylovelielife.blogg.se
Postat av: patricia

sv: jo tack, det är bara bra. :) hoppas det är bra med dig också!

2012-08-03 @ 11:54:55
URL: http://jacobspatricia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0