Blir mycket bil åkning i dag

Snart dags att bege sig till jobbet och arbeta några timmar. Sen blir det raka vägen hem, få något i magen innan vi sen styr bilen mot linköping.
 
Ska in på biltema och köpa nya bromsskivor till min lilla pärla så hon blir glad igen. Sen skulle vi leta upp några saker till svärfar när vi ändå är där.
 
Efter det så blir det ett litet stop i norrköping för lunch på max sen ska jag kolla på ett par skor. Det är ialla fall vad jag har planerat in sen lär det säkert bli lite annat också.
 
Så med andra ord så kommer det bli en hel dag i bilen så att säga :P
 
Vad ska ni hitta på denna tisdag?
/M
 


Ditt ord
Postat av: malin

vad mysigt med en liten tripp ändå :) sambon har semester ännu antar jag? min gubbe började igår, lite tomt här hemma faktiskt ^^ man vänjer ju sig så fort vid sällskap.. hoppas du hittar någonting kul där borta :) hur långt har ni till Norrköping? tror det är 15mil härifrån ungefär, men det är så himla fint. Bodde på Bråboplan 29 förut.. nästan där Anna bodde (samma del men någon gata ifrån). stan där är så vacker.. synd att du o jag bor en bit ifrån så man inte kan ses oftare men kul ändå att vi kanske kan ta nån tripp till samma ställen ibland :)

2012-08-07 @ 13:14:45
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0