Boostat kroppen med

Var upp en sväng till ica och handlade på mig lite gott gott. Så nu har jag boostat min kroppe med en massa C-vitaminer iform utav en massa goda frukter.
 
Jag är för dåligt på att äta frukt, det brukar gå i perioder. Ibland äter jag super mycket frukt och ibland kan det gå flera veckor innan jag får i mig en frukt. Dags att försöka hitta en bättre balans på det, lika så gäller det att få i sig vatten.
 
Men jag ska se till att ha en vattenflaska i närheten utav mig så jag inte glömmer bort att jag ska dricka vatten. För ska vi vara ärliga så är det igentligen inget annat än vatten som är både nyttigt för kroppen samt släcker törsten bäst.
 
Nu blir det lite NCIS sen är det sitcom night på 5:an och till det ska jag ta lite glass och en kopp te :)
/M
 


Ditt ord
Postat av: Emma

Jag är att in där ibland och kikar. :) Ibland har dom gör mycket med flamingo grejer. :D

2012-08-14 @ 23:30:49
URL: http://Eembla.blogg.se
Postat av: Mathilda

Åå, gu så gott det där såg ut då! Nu blev jag sugen på frukt.. haha

2012-08-15 @ 13:06:14
URL: http://mathildakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0