Eftermiddag i sköldinge

Åkte ut till sköldinge förut i dag efter att jag hade svängt ihop en rulltårta som jag hade tänkt bjuda kims föräldrar på. De var dock inte hemma när vi kom men desto mer rulltårta till oss :P
 
Älsklingen skruvade loss min sidospegel och så slipade samt lackade vi den så den matchar resten utav bilen. Tog en fika medans vi väntade på att färgen skulle torka.
 
Älsklingens farbror kom ut en sväng, tog en fika med oss och snackade lite skit innan han åkte iväg sen. Sen skruvade vi ihop sidan på min bil då man var tvungen att ta ut inredningen i dörren för att få loss sidospegeln.
 
Jag fick den stora äran att skruva ihop allt med lite hjälp utav min fina karl, vilket team vi är :)
Middagen är nu intagen och resten utav kvällen blir lugn, ska nog ta och fixa mina naglar samt spåna på ett nytt pyssel projekt.
/M
 

 

Ditt ord
Postat av: Emma

Hihi, jag hoppas det iallafall! :)

2012-08-11 @ 23:03:32
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0