En grå trist onsdag

Arbetspasset för dagen är avklarta och jag brukar alltid bli på glatt humör när jag har varit hos våra brukare. De är så snälla och rara.
 
Var riktigt seg i morse när jag vaknade de jag råkade läsa lite förlänge i går. Tanken var att jag bara skulle läsa en ca 30 min men vipps så var klockan 23.30 och en timme hade flygit förbi. Det blir lätt så när man fastnar i en bra bok.
 
Har fått i mig lite lunch i maget som knorrade och var ordentligt upprörd förut. Men jag kan förstå den då jag åt frukost vid 6 tiden i morse.
 
Nu står det snart möte på arbetsförmedlingen på schemt sen ska jag iväg och handla lite. När det är klart så ska jag lägga mig i soffan och läsa klart min bok. Vädret är ju endå super tråkigt, molning, kallt och ser ut att komma regn vilken sekund som helst.
 
Vad ska ni roa er med denna onsdag?
/M

Ditt ord
Postat av: Felicia

Tack så mycket! detsamma :) Jadå allt är bra här!

2012-08-08 @ 12:06:03
URL: http://www.nattstad.se/ekelundfelicia
Postat av: Ellinore

Skönt och höra :)
Ja,de är dom verkligen skulle inte vara fel med dom ;)

2012-08-08 @ 12:28:57
URL: http://www.nattstad.se/ellinorelundin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0