Har lite grund kondis ändå

Fy fan jag är helt slut efter min powerwalk jag tog. Gick karsudden rundan som är ca 4 km lång, tänke försöka gå den på ca 45 min.
 
När jag kom hem och tittade på klockan så hade jag gått rundan på 35 min. Då har jag inte varit ute och gått något sen i våras så det innebär ju att jag fortfarande har lite grundkondis kvar :)
 
Efter två glas vatten så har jag återhämtat mig men nu ska jag hoppa in i duschen för jag är helt genomsur utav svett. Åh en lite notering till mig själv; försök gå ut och gå rundan tidigare istället för att gå den vid halv 11 tiden när solen är framme och det blir super varmt.
/M
 


Ditt ord
Postat av: Malin Westman

Sv; Tack så mycket söta du :)

2012-08-15 @ 12:16:26
URL: http://malinwestman.blogg.se
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Det var duktigt. :) Om man själv kunde vara lika alert haha. :)

2012-08-16 @ 22:40:46
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0