Har varit full fart

Det har varit full fart nu på förmiddagen. Efter att ha kört älsklingen till jobbet, fått i mig frukost så tog jag tag i disken. Dammsugade sen av lägenheten och körde igång en tvättmaskin innan jag stack hem till mina föräldrar.
 
Körde mamma till tippen sen for vi ner till bolaget, köpte några cider och sen några öl. Svängde för bi rusta, fick jätte fina gardiner utan mina föräldrar och så handlade vi på oss lite annat bra ha saker som skurmedel osv.
 
Vi avslutade våran shoppingrunda men en sväng inne på ica inna åkte hem och lassade ut alla shoppingpåsar min mor hade.
 
Nu har jag kommit hem och fått lunch i mig samt hängt upp tvätten. Ska ta och torka av golven och sen titta på VP. Ska även hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite, kasta i en färgbomb i håret så det håller sig rött och snyggt :)
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

åååh vad mysigt :) det är vad vi handlar varje gång typ xD ahahhhaa

2012-08-24 @ 13:09:43
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0