Hello sunday

Söndag och solen skiner in genom fönstrena, teét är uppdrucket och jag väntar på att kroppen ska vakna till liv. Tanken är att det ska plockas iordning i lägenheten i dag då det är ordentligt stökigt.
 
Tror jag ska sätta karln på att diska mohaha fast det var ju inte så mkt disk men skönt om han fixar det så kan jag ta tag i resten.
 
Vi ska svänga förbi hans jobb sen då det var något som skulle fixas där sen bär det ut till tada sköldinge i vanlig ordning. Fast jag klagar inte för jag trivs himmla bra där ute på landet, så bra så jag kan tänka mig ett hus där ute.
 
Ska fira svärmor som fyller år i dag och så ska älsklingen fixa klart sin skärbräda han började på i går utav träskivan som vart över från mitt lilla projekt.
 
Happ det var så min söndag kommer se ut på ett ungefär :) Vad ska ni hitta på i dag och jag hoppas ni haft en bra helg.
/M
 


Ditt ord
Postat av: Kajsa

Hej ha en bra dag.

2012-08-19 @ 12:54:22
URL: http://spystina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0