Kunde inte hålla mig

I går moffade vi oss kebabtallrik till middag efter att ha vilat en stund på maten så åkte vi ut till sköldinge. Skulle fira john men han var icke hemme så styrde bilen hem till älsklingens föräldrar istället.
 
Tog en fika på trappen och sen började jag med mitt projekt. Fick hjälp av älsklingen att såga ut en oval bit från träskivan. Sen vart det till att slipa, betsa och putsa som bara den, autosol är bra skit.
 
I dag ska det betsas en gång till, när det har torkat ska det skruvas och sen är det klar och då ska ni få se en bild på mitt lilla projekt ;)
 
Ska ner till köttaffären i dag och köpa oss en fin fin köttbit som vi sen ska slänga på grillen ute hos svärföräldrarna. Åh det vattans i munnen bara jag tänker på allt gott kött de har där nere i affären på stan. 
 
Vad dagen mer har att erbjuda vet jag inte utav vi tar det lite som det kommer :)
/M

Ditt ord
Postat av: Johanna

Oh grillat är alltid gott! Det vattnas i munnen på mig med. Får se vad det blir här, blir kanske något ute innan bion! :) Vill se cockpit, skall se om någon vill följa med mig :)

Lät spännande ditt projekt, skall bli kul och se bild sen :)

2012-08-18 @ 10:53:31
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0