Tummen upp för

Åke ju till biltema i linköping i dag för att köpa bromsskivor till min bil. I går kollade jag lagerstatuset och det stod att de fanns i ett begränsat lager. Det innebär att de lika väl kan vara slut när man kommer dit och det känns ju inte kul att åka 8 mil i onödan. 
 
Så jag chansade och skrev ett mail till de där jag frågade ifall de möjligtvis kunde lägga undan två skivor åt mig och förklarade varför. Trodde inte det skulle gå men när älsklingen kollade min mail åt mig idag medans jag var på jobbet så hade de svarade att de hade laggt undan det åt mig.
 
Så en stor tumme upp för biltema som var så snälla och service vänliga som fixade detta åt mig!
 
Annars så vart det lunch på max i norröping innan jag sen kollade in skorna jag hade hittat på nätet. Men ingen utav de känndes rätt. Kollade dock inte in det tredje paret som kommer från HM utan det får bli en annan dag.
 
Vart en tur in på Clas Ohlson innan jag åkte ner till roger och disskuterade lite med honom. Vi alla var skapligt sega när vi åkte hem. Fick sällskap utav en massa regnmoln på vägen hem, dock kom det inte så jätte mkt regn.
 
Nu ska jag slöa en stund innan det är dags att fixa middag och sen ikväll så ska vi kolla på en massa olika komei serier på 5:an.
/M
 

 

Ditt ord
Postat av: malin

vad härligt att de kunde lägga undan :) det va inte så långt ändå.. ja det blir kul :) jaa roligt när man har lite cash o sprätta på också :D ska se om jag kommer jobba nå så man också får slösa xD

2012-08-07 @ 18:57:14
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Betty Bones

Svar: Enda kruxet är ju att när det är ccw så vill jag bo i smeten, eller nära i alla fall, och jag är där hela dagarna, om du bara var där inne under cruisingen så kan det vara därför du klarade dig ifrån allt :o

2012-08-07 @ 19:00:41
URL: http://bettybones.blogg.se/
Postat av: Betty Bones

Svar: Enda kruxet är ju att när det är ccw så vill jag bo i smeten, eller nära i alla fall, och jag är där hela dagarna, om du bara var där inne under cruisingen så kan det vara därför du klarade dig ifrån allt :o

2012-08-07 @ 19:00:44
URL: http://bettybones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0