12 timmars sömn

12 timmars sömn verkar ha gjort lite under på min sjuka kropp. Febern, värken i kroppen och snoret börja minska. Det ändå som är kvar är hostan och lite huvudvärk men det kan jag leva med.
 
Vi ska åka upp senare i dag och köpa det sista vi ska ha med oss till julmiddagn på måndag. Annars så tänker jag inte göra något mer ansträngande än att knappa på tangenterna på datorn haha.
 
Vad ska ni hitta på i dag, köpa de sista julklapparna eller har ni redan hunnit fixa det?
/M
 

Ditt ord
Postat av: S

Vad skönt att du mår lite bättre, du får ta väl hand om dig så du kryar på dig extra mycket :)

Det ger oss mycket att kunna göra något speciellt för dem och datt se dem spricka upp i stora leenden då är vi nöjda. Sen finns det en liten tjej som verkligen har blivit helkär i min sambo, som har varit där hela året och hon stod och väntade vid dörren när vi kom. Så man skapar speciella band till alla som spenderar tid där.

2012-12-22 @ 14:09:35
URL: http://baseballwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0