Gym & fika

Var lika svårt att komma upp ur sängen i dag som i går. Men iväg till gymmet vart det och vi var inte många själar där. Fast det gör inte så mkt, nästan skönare att träna när det är lite folk.
 
Vart hem och duscha sen vart det en spontan fika men en killkompis. Vart mest en massa snack om bilar och hur dyra div lägenheter är. Tog en runda på stan sen för att sträcka på bena, inte var det något värme ute. Fick knata på bra för att få upp lite värme.
 
Kom hem för en liten stund sen och har fått lite lunch i magen. Nu ska jag roa mig med disken, såg att sambon plockat upp sina matlådor. De får ha banne mig diska själv då de är från slutet av förra veckan..urk.

/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Malin

hahahha visst är de "mysigt" med de gamla lådorna xD huuua! ska testa med fryspåsar under, lät lite bättre :) skönt med ett tomt gym så man kan svinga vikter som man vill.. var bara 4pers nere på styrkedelen idag och de flesta känner man ju igen nu så det är kul :) Vill ha en fransk bulldog men vågar inte med allergin då jag fick allergichock från vår hund vi hade en vecka i början av året :/ en amerikansk bulldog. verkligen jätte fin men sen finns inte tiden där heller. de som är skönt med katter att de klarar sig själva. även om jag är allergisk. fast när Bella har sin sista dag så skaffar vi ju ingen mer då men inte hjärta att vara utan henne :/

2012-12-11 @ 13:49:50
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Elliot

SV; Ja det vare verkligen, är så sjukt trött nu på vintern.. :(

2012-12-11 @ 15:23:02
URL: http://katrineelliot.blogg.se
Postat av: Oskar Ellerberg

Gymmet, var ett tag sedan man var i :P Blir mkt jobb vilket är mkt bra.

Vart skulle jag kikat in?
Lite seg i huvet märker jag

Ha de gött

2012-12-11 @ 17:38:33
URL: http://eberg.devote.se
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en fortsatt fin tisdagskväll ^^,
Kram!

[svara gärna i min blogg, det är något fel på mitt login så jag kan inte se svaren annars :/]

2012-12-11 @ 21:30:56
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0