Last day of 2012

Sömn har det varit brist på under natten då jag har hostat, snorar och haft halsbränna. Att sova sittandes är ingen höjdar men någon gång vid 4 tiden så lyckades john blund hitta mig.
 
Jag firar in den sista dagen på 2012 genom att bli ännu mer förkyld än vad jag var från början. Och frågan jag åter ställer mig är, hur mycket snor kan en näsa producera? Det finns ju inget stopp på det.
 
Har varit ner till köttaffären och hämtat ut köttet vi hade beställt. Det fick bli 4 veckors hängmörat ryggbiff till det ska vi ha rotfrukter och bea sås. Åh det är så det vattnas i munnen på mig när jag tänker på det, så gott är det.
 
Ica fick sig även ett besök och man vart nästan mörkrädd över hur folk kör i trafiken. Usch men nu är vi hemma och så kommer det förbli resten utav denna dagen.
 
Ska fira in det nya året med sambon i hemmets lugna vrå med god mat och lite gott att dricka.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Rockabilly Pinup Girl

Sv: tack detsamma! :)

2012-12-31 @ 13:41:09
URL: http://hotrodgirl.blogg.se
Postat av: Sandra

usch vad jobbigt, krya på dig! Låter annars som en mysig nyårsafton med god mat.

Gott nytt år!

2012-12-31 @ 14:05:16
URL: http://www.aslundsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0