Lilla My vs Alice Cooper

Sambons bil startade inte i morse så han kom upp för att hämta cykelnyckeln men ja sa att jag lika väl kunde köra honom till jobbet. Ingen höjdare att cykla till jobbet en måndag då man inte har planerat det.
 
Dock såg jag ut som någon blandning mellan lilla my och alice cooper då jag sovit med håret i en knut högt på huvudet. Och sen hade jag inte orkat ta bort mascaran från i går så jag såg väl typ ut som alice cooper runt ögonen.
 
Men sambon kom till jobbet och dessutom i tid även fast vi var tvungna att skrappa och borsta fram min bil. Det hade till och med bildats in på insidan av rutan :/
 
Nu får det bli en knäckemacka eller två innan jag åker till gymmet så man kan pricka av det från de vardaliga moognbestydern.
 
Trevlig måndag önskar jag er! :)
/M
 

Ditt ord
Postat av: Cajsa FOTO

Hoppas du får de du önskat dig :D vet inte sälv vad jag önska mig haha :D

2012-12-03 @ 10:00:50
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se
Postat av: Anna Katana

Haha lite coolt ändå att se ut som alcie cooper med tofs på huvudet :D

Idag väntar jobb. Men imorgon är jag ledig, underbart!

2012-12-03 @ 11:02:46
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0