Oh no it found me!

Bloody hell, den där jävla förkylningen har hittat mig och jag som trodde jag skulle klara mig. Snorig, hängig och en hals som inte direkt vill vara med mig.
 
Dagen kommer ägnas till att kurera mig med en massa vila, teé, honung och någon enstaka panodil. Som det känns nu så skippar jag träningspasset i kväll. För jag har ingen lust alls att va sjuk på julafton som är om 4 dagar!
 
Känner att jag måste/behöver städa men jag skjuter nog på det eller så tar jag och gör lite varje dag. Btw någon som har några tips på bra filmer?
/M
 

Ditt ord
Postat av: Malin

men, du får krya på dig du med! <3
tror förkylningen nått ut till alla ^^
less på att vara sjuk nu men hoppas på att bli frisk tills julen än att det ska vara långdraget.
funderade också över filmer, har ju sett allt tycker jag eller så finns det inga bra! :(

2012-12-20 @ 14:22:12
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0