Tips på en bra blogg - Baseballwife

Jag måste bara tipsa om denna underbara blogg som jag hittade av en slump och som jag verkligen fastnat för.
 
Bloggen jag tänkte tipsa er om heter Baseballwifeden handlar om en tjej som skriver om sin vardag i USA som baseballfru. Hur det är att leva med en sambo/man som spelar baseball, hur livet ser ut on and offseason. Vad baseballfruarna hittar på osv.
 
Klicka antingen på namnet där upp eller bildern här nere så kommer ni till denna underbara blogg :)
 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Låter som en mycket intressant blogg. Baseboll är ju inte särskilt vanligt här i sverige heller så kan vara skoj att läsa om.

Aa verkligen synd att Anton faller för samma sort som vi gör, haha. Men han är fin att kolla på.

2012-12-04 @ 13:03:47
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Michaela Madhouse

Tack för tipset! Behöver hitta fler bloggar att läsa

2012-12-07 @ 09:04:51
URL: http://michaelamadhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0