Att så lite kan göra så mkt

Efter att jag hade plockat unden och städat av hela lägenheten så vart jag sugen på att köpa lite nya blommor. Åkte upp till ica maxi och hittade 2 st små söta färgglada blommor som fick följa med hem. Bra pris var det på de också, 15 kr st.

När jag kom hem sen vart det till att leta upp en varsin kruka till blommorna. Fick gå upp på vinden och rota fram kartongen med krukor i då vi inte hade några tomma nere i lägenheten. Hittade 2 st svarta som passade kanon.

Tyckte dock att de var lite tråkiga så jag plockade fram ett svart smalt sidenband, dubbelhäftande tejp och genomskinliga rhinestones. Jag vart väldigt nöjd med resultatet, tänk att så lite kan göra så mycket.

Nu ska jag bara slöa, titta på lite serier och mysa med hjärtat när han kommer hem från garaget sen.
/M




 

 

Älskar verkligen färgen på blommorna, en riktig färgklick

 

Krukan efter att jag piffat till den med sidenbandet och stenarna.

 



Ditt ord
Postat av: emma

Dagens blogg tävling hos mig! Jättesimpelt. Var gärna med eller ta bara en titt på min blogg. Trevlig Tisdag. Puss ♥ Carpe Diem ❤

2012-02-28 @ 13:49:25
URL: http://emmamanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0