Bambi på hal is

Fy fan vad halt det är ute, var som bambi på hal is när jag skulle föröska ta mig till min bil. Jag hoppas verkligen inte att detta fryser på, hoppas att det milda vädret håller i sig så vi blir av med all is istället.

Har varit och handlat lite i dag, skickat iväg mitt a-kasse kort och tagit hand om disken. Fick även ett ryck och putsade älsklingens dr martens skor så nu är de rena o fina ifall han ska ha det till helgens bravader. Sen när jag ändå var igågn så impregnerade ett par av mina högklackade skor som är i något mocka material.

Roligare än så här har min måndag inte varit. Funderar på ifall jag ska köra på lite hemma spa kväll i kväll, lägga en ansiktsmask, ta en varm dusch, smörja in kroppen från topp till tå, måla naglarna och kanske färga ögonbrynen.

Men innan dess så ska jag slänga ihop lite kök tills karln har kommit hem, blir klyftpotatis med lövbiff och beasås.
/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0