En liten dagstripp

Kom ju upp tidigt ur sängen i morse så jag han med en hel del på förmiddagen. Bl.a. att ta tag i disken, vika tvätt och åka iväg och handla räkor.

Mitt hjärta kom hem vid luchtid och sen tog vi en dagstripp till E-tuna då vi skulle till sjukan där. Det var hjärtat som hade tid där, det är inte fel på honom så ingen behöver vara orolig.

Det gick snabbt och smidigt vilket var skönt, annars är man ju van att det tar en jävla tid när man är på sjukan. Påvägen hem bestämde vi oss för att pizzeria norr skulle stå för middagen ikväll. Det vart kebabtallrik till herrn och jag själv tog en kyckling sallad.

Nu ska jag ta och vila en lite stund då jag känner att jag vart himmla seg utav körandet fram och tillbaka till e-tuna. Efter min power nap så blir det duschen och sen pyssla en lite stud.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0