Härlig promenad

Har hunnit med en sväng ner på stan och handlat öl åt älsklingen så han har nått att dricka i helgen. Efter det gick jag hem till sophia och hälsade på tjockis lilly som ska ha valpar när som helst. Tog med mig zelma ut på en härlig långpromenad i solen så lilly skulle få lite lugn och ro.

Zelma och jag var ute och traskade runt i 1 timme innan vi gick hem, innan dess så han jag med att ta lite kort på skrutten. Nu sitter jag i soffan och har precis moffat i mig lite lassangetter till lunch. Ska roa mig med disken och sen hoppa in i duschen.

Sen när mitt hjärta kommer hem ska jag åka iväg och köpa lite käk åt oss. Efter det är det dags att fixa till sig, knäppa en öl och lyssna på lite bra musik innan vi beger oss till statt för live and jives förfest. Har en känsla av att det kommer bli en awesome kväll!

/M

Lite bilder på Zelma (klicka på bilderna för att de ska bli större)




Ditt ord
Postat av: anna

Ja jag vet, skoja inte..fy satan i gatan..asså man får fan svindel av de..hahah asså man blir nästan illamående å har lust att bara försvinna när de kommer krypandes för att inte tala om deras äckliga ögon å ben :( usch..ja blir kall i kroppen å får panik ångest haha

2012-02-24 @ 14:00:00
URL: http://www.nattstad.se/dobermannanna
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

Har du någon mail så kan jag skicka det till dig?

2012-02-24 @ 21:23:23
URL: http://HTTP://LAVALI.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0