Lite shopping

Var nere en sväng på stan förut och tog en tur inne på åhléns. Där inne hittade jag de här fina sakerna (bilder kommer längre ner) som fick följa med mig hem. Fick ju ett presentkort inne på åhléns på 500 kr utav mina kollegor när jag slutade så det kom till användning.



När jag kom hem sen vart det lite lunch och sen skrubbade jag ren badrummet. Den nya tvålpumpen passade in jätte bra på toan. Efter det tog jag tag i disken och nu ska jag gå ut och skotta fram min bil som är täckt med hur mkt snö som helst.

Älsklingen ska kolla om det är mina brommsskivor som behöver bytas för när man kör o brommsar så låter det som att man stryper en katt. Det är verkligen kul med bilar eller inte men tur att jag åtminstonde har en händig karl som kan byta sakerna åt mig <3

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0