Mat tips

Här hemma så brukar vi alltid skriva matlista för en ca 3 veckor framåt. Vi gör det dels för matkostnaderna blir mindre och man behöver aldrig stå samma dag och funderar på vad man ska fixa till middag.

Men efter ett tag så börjar ju fantasin på maträtter att tryta och det slutar med att man äter samma sak typ var tredje vecka. Inte så skoj så då tänke jag tipsa om att gå in på www.ica.se/Recept-Mat/ , där kan man hitta mkt insperation till nya maträtter.

De har en flik som heter billiga veckan och när jag har bläddrat mellan de olika veckorna så har jag hittat fler goda och intressanta recept som vi ska prova på här hemma.

De har även en hel del goda recept på olika bakverk och så har de en flik med mat med teman. Jag kan nästan lova att det finns minst 1 recept som kommer falla er alla i smaken.

/M



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0