Räkor och hallon

Har varit nere en snabb sväng på stan och handlat kött i köttaffären så nu är frysen ordentligt fylld. Ska strax börja med efterrätten tills i kväll som kommer bestå utav hallonmousse. Sen skall det skalas räkor som vi skall ha till middagen, pasta med räksås.

Det enda minuset i dag är att älsklingen tydligen var tvungen att jobba över ikväll då de hade fått in ett panik jobb. Han trodde han skulle vara hemma till 7 tiden ikväll, jippi eller inte. Jag som hade sett fram emot en mysig middag ikväll men men shit happens.

Jag skall även roa mig med att vika lite mer tvätt samt städa av lägenheten. Så mkt roligare än så blir nog inte min tisdag. Btw så fick jag hem älsklingen alla hjärtans dag pressen, var lite orolig att det inte skulle komma hem i tid. Vad det är för något visar jag er senare ikväll efter att han har fått den :)

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0