Unnar mig lite gott i gott

Det har varit en helt okej dag i dag. Varit runt till lite ställen och hört mig för ifall de hade några lediga jobb men fick ett nej från alla. Men ingen idé att haka upp sig på det, bara att hoppa upp i sadeln igen och köra på.

Var även nere på AF och sa till de att jag var helt arbetslös nu så får se ifall min handledare vill ha ett möte eller ifall vi sköter det hela över mailen. Tog en sväng till länsförsäkring och fixade lite med hemförsäkringen så älsklingen kan säga upp sin då han står inskriven på min nu.

Hade lite tråkigt på eftermiddagen så jag städade och sorterade i skafferiet så nu är det ordning och reda där inne. Men hur länge det håller det vette tusan :P

Min snygging är ute i garaget och pysslar. Själv har jag unnat mig själv lite gott i gott i form av kryptoniter, frukt nappar, dricka och en skvallerblaska. Sen tänkte jag överraska hjärtat med lite chockladmousse när han kommer hem sen.

/M


Ditt ord
Postat av: Rebecca

Bara till att kämpa på, arbetslöshet är så jävla vidrigt och drygt :( Been there, done that.

2012-02-01 @ 21:48:24
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/
Postat av: Melissa Lavali - Vikt och Fotografering

svar:

Då tycker jag definitivt du ska försöka dig på detta istället :)

hoppas du har en bra dag!



2012-02-02 @ 11:30:16
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0