Dag 31

Bloggar jag läser.

Jag läser sjukt många, vissa mer dagligen än andra. Så jag lägger upp ett litet axplock utav de bloggarna jag läser.

www.nathabells.blogg.se

www.shabo.blogg.se

www.lavali.blogg.se

www.tovelundbergs.blogg.se


www.vaniljmunken.blogspot.com

www.soerific.blogspot.com

www.lifeofangeliciouz.blogg.se

www.ladyliine.blogg.se

www.miakeranen.blogspot.com

www.cattanb.wordpress.com

www.novelistas.blogg.se

www.prettypinkflesh.blogg.se

www.victoriabrikho.se

Ja det här var ett litet axplock utav de bloggar jag läser.

Ditt ord
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

kul med bloggtips :)

2012-02-01 @ 16:00:25
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0