Duka upp med..

När mitt hjärta kom hem från sköldinge så bar vi upp lite saker på vinden. Skrev sen ihop en shoppinglista och så begav vi oss till willys. Där inne var det lugnt så man behövde inte känna sig stressad vilket är skönt.

När vi kom hem och hade packat in alla varor så tog hjärtat disken och jag började med middagen. Efter maten hoppade hjärtat in i duschen, när han var klar sen så var han så snäll och hängde upp tvätten som precis hade blivit klar då. Sicken underbar karl jag har som hjälper till utan att man behöver tjata på honom.

Även jag har passerat duschen, skall strax duka upp lite gott i form av morötter och dipp. Får se ifall vi hittar någon bra film att kolla på annars får teve stå för underhållningen.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0