Fika och hälsomöte

Började denna lediga onsdag med en trevlig fika på sultans med madde. Vi disskuterade det här om att söka jobb och hur svårt samt frustrerande det är. Han även med lite skvaller och planerade lite inför våren.

Sen åkte jag ner till min frissa och bokade in en ny tid då jag ska fixa om håret. Den röda färgen vill inte sitta så bra så det blir att fixa till det. Kommer dock inte färga om det i samma färg utan tänker göra något nytt, har ingen lust att se ut som alla andra.

Efter att ha varit hos frissan åke jag bort till feel good där jag hade en hälsomöte inbokat. De kollar upp varför man har varit sjuk så många gånger och vad det beror på. Själv hade jag varit sjuk 4 gånger under förra året vara av de sista 2 gångerna berode det på magsjuka samt gallstensanfall. Så det mötet tog bara 5 min sen var jag klar, kändes som bortkastad tid att åka tid.

Nu ska det städas, tvätt skall vikas och sen ska jag se till att middagen är klar när mitt hjärta kommer hem från jobbet sen.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0