Inte på topp

Sovit som gud vet vad, vaknade vid 3 tiden i natt/morse och kunde inte somna om. Har legat och vridit på mig tills det var dags att gå upp. Dock så var jag skapligt pigg och allärt på jobbet så det var ju bra.

Dagen har löpt på bra, hade akutpass efter lunch och det flöt på kanon bra. Det är bra för att vara en måndag då det annars lätt blir så att man nästan behöver klona sig för hinna med alla kutpatienter.

När jag kom hem efter jobbet pussade jag lite på hjärtat innan han åkte ut till garaget. Själv fixade jag till middag som vart kycklingsallad i dag.

Sen har jag bara tagit det lungt, har en huvudvärk som vägrar ge med sig. Så det blir strax till att ta lite alvedon, fixa lite varm chocklad innan jag kryper ner i sängen med en varm vetekudde för min stela nacke.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0